Merhabalar bebeğim 41 günlük oldu. Bazı belirtileri paylaşsam belki alerjik bebeği olanlar bana tavsiye verebilir.
Doğduğundan beri reflü yaşıyoruz. Doktoru normal dedi. Ama emzirdikten sonra 4-5 kez kusar.
Gürültülü kaka diye bir şey duydum bebeğiminki de gürültülü ama ben bunu normal sanıyorum bilemedim?
Yüzünde önce sağ sonra sol yanağında isilik gibi kabartılar çıktı sonra çene alın ve boynundan aşağı doğru arttı. Şu an hala var.
Hapşırık da her gün hapşırır ama bu da normal gibi geliyor.
Sadece isilikler geçmedi bir türlü. Başına gelen varsa veya alerjisi olan bebeği olan varsa ne yapmalıyım acaba ? Alerji testi de yapılmıyor henüz.?