Merhaba, benim de böyle bir durumum varmış sanırım fakat bilgim yoktu. 18. Haftadan sonra çok fazla kasılmalarım oluyordu. 36. Haftaya girdiğimde düzenli sancılarım oldu fakat nstde çıkmadı. Sabah 11de doktor kontrolüne girdim her şey yolunda dedi fakat 3 saat sonra yoğun kanama ile acil doğuma alındım. Korkunç şeyler yaşadım, plesanta dekolman olduğu söylendi. Adını ilk defa duymuştum şok oldum. Bebeğim 8 gün yoğun bakımda kaldı. Şükür ikimizde iyiyiz ama çok ciddi bir durummuş. Kontrollerinizi aksatmayın, iyi bir perinotolog kontrolünde olun. İş yapmayın, çalışıyorsanız rapor alın. İşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız.