zamanszuyku Yapma dediğimiz herşeyi yapıyor güzel bir dille anlatıyorum neden yapmamasını gerektiğini olmuyor, kızıyoruz olmuyor . Yani ne yapmamız gerek ? Biz nerde hata yapıyoruz?
Ess92 zamanszuyku benim de öyle artık sorgulamıyorum 😑 masaya çıkma huyu var her seferinde güzelce anlatıyorum orda yemek yiyoruz kızım oraya ayakla basılmaz diye yok hala aynı. Suyla oynamaya bayılıyor o suyla üstünü ıslatıyor sürekli. öğrenme kulesi var gğnde 10 defa elini yıkatıyor. Su istiyor veriyorum az koyuyorum üstünü ıslatmasın diye o azıcık suyu bile yere döküyor eliyle üstüne vuruyor. Arabada ön koltukla oturmak istiyor arkada her türlü şaklabanlığı yapıyorum yok kesinlikle ikna olmuyor en son tamam dedim kemerini bağladım 2 dk sadece dedim bu sefer kemerden kurtulmaya çalışıyor. En son ağlasan da arkada durcaz madem dedim 8 saatlik yolu ayakta geldi bir eli babasının omzunda ben de hep belinden tutar şekilde. Genel anlamda yaşın özelliği ya da kimi bebekler bu şekilde keşfetme ve öğrenme sürecini gerçekleştiriyo. Başka da aklıma bir şey gelmiyor. 😑 21 aylık benim kızım. Sizin bebeğiniz kaç aylık?
Birdunyabircennetannesi zamanszuyku 3 yaşına 2 ay kaldı Ağzım yoruluyor her gün bir şeyleri anlatmaya çalışmaktan Ve sürekli yapıyor Anlatıyorum anlatıyorum olmuyor
zamanszuyku Ess92 benimki 2 aya 3 yaşında olacak. Kedimiz var her defasında vuruyor üstüne oturuyor canının acıdığını kendisinin ondan büyük olduğunu söylüyoruz yok kızıyoruz yok eni sonu bandı poposuna vurdu hayvanın üstüne çıkmış zıplıyor. Bize vurma huyu da başladı. Tükürme huyu başladı kızım yapma diyorum yine yapıyor başkasının evinde de yapıyor
zamanszuyku Ess92 masaya çıkma huyu bizde de hala var . Eşime diyorum ki demekki bir yerde hata yapıyoruz yani yok olmuyor
zamanszuyku Ayrıca sürekli yeme sorunu var nerdeyse ek gıda döneminden beri bura ayrı canımı sıkıyor ne yapsam burun kıvırıyor. Ama tatlı ye deyince gayet güzel yiyor
zamanszuyku Birdunyabircennetannesi evet evet bizim de 2 ay kaldı ve cidden bence çok yoruldum birde iletişime dahi geçemiyoruz asla dinlemiyor