biee23 Bebeğim 9 buçuk aylık biberon kullanmadı suyu kaşıkla veriyorum benim gibi olan varmı yada ne tarz bişey almalıyım öneriniz varmı
Dogacelik biee23 normal bardağı tutarak içirmeyi denediniz mi? Önce ısırır gibi yapıyor birkaç haftaya alışıyorlar.
Ogibuse biee23 herşeyi aldım batdak yada kaşıkla içiyor 1 yaşına girdi şuan biberonla içmrye başladı yavaş yavaş acele etmeyin değişecek içmesi gerektiğini anlıyacak ben çok şey aldım çünkü faydasız 😂
bebeimhosgeldin biee23 onu da denedim ufak olanlardan ama tutmadı sevmedi galiba niraz büyüsün pipetli denemek istiyorum
barbiee_ Bizimkide kullanmadı ama pes etmeyin sürekli verin alışıyor şuan benim ki hem biberon hem alıştırma ikisinide kullanıyor
biee23 mom_of_two Korkuyorum hep böyle mi olcak büyüyüncede diye. Pipetle içse o da iyi olur dışarı çıkınca zor oluyo çünkü kaşıkla vermek
mom_of_two biee23 evet bence hemen pipetli bardaka geciş yapin biz 8 ayliktan beri öyle kullanıyoruz iyikide almişim yoksa ozamana kadar asla su icmezdi
Defnegzm biee23 benim kızımda öyle mamayı kaşıkla yedirdim şimdi 8 aylık philps avent alıştırma bardağı aldım ondan suyunu içiyor