dilarakilic olabilir belki de ayakta sallanma sistemine alışkın değildir benim kızım da küçükken değildi ayaktan dahi indiremiyordum ama sonra sonra indirmeye başladım o şekilde alıştı oda birde tek uykuya alışma sürecinde ise bu yüzden de olabilir. Benim kızım da 14 aylık iki uyku ihtiyacı var ise ilk uykuyu erkene çekmeye deneyin isterseniz çünkü ikinci uykusu geçe kalırsa bu sefer gece uykusunu etkileyebilir.