32+6 oldum bugün
Dün gece karnımın alt kısmına kramp mi diyim ağrı mi diyim bilmiyorum Bi sızı gibi bisey girdi uykumdan uyandım 1 dakikadan az sürdü ve bir defa yaşadım ne olduğunu anlayamadım hani üşütunce karnına biseyler batar gelip geçer ya öyle oldu yalancı sancı mi acaba bisey anlamadım