sttznd Sadece soruma cevap istiyorum gece emzirmesini kesince 8 de yatıyor karnını iyice doyuruyoruz bi daha beslemiyor muyuz ? Yoksa 12-1 gibi bi kez daha mı oluyor ? Memede uyuma alışkanlığımız var onu bırakmamız gerekiyor bilen varsa yazarsa sevinirim
MucizemGeldi3545 sttznd yani okudugum kadarıyla 5-6 aydan sonra gece uyandırmayın ki uykusu düzene girsin diyolar. Acıkınca kendi kalkar diyolar. Ama siz rahatsız olmuyosanız gece bi defa kaldırıp besleyin bence ben olsam öyle yapardım. Bunun en dgru kararını siz bilirsiniz bebegi siz tanırsınız
sttznd MucizemGeldi3545 evet bende öyle düşünüyorum tabi ama acaba bu durumu bilen biri çıkar mı diye sormak istedim çok teşekkür ederim