Sinemkaan25102022 En son 22 ocakta adet oldum 5 martta gebelik testi yaptım çıkmadı tarlusal içtim 1 kutu bugün test yaptım çift çizgi çıktı
Gizmokzilla Sinemkaan25102022 en garanti kan tahlili vermek ama bence testinizi bi atın ona göre yorum yapalım. 🌸 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz 🌸
Gizmokzilla Sinemkaan25102022 en son Ocak’ta oldum demiştiniz, bu artık 3 aylık falan olmuş bence baya baya net 😅 hayırlı olsun 🌸
Cihangiriinannesii Sinemkaan25102022 gebesiniz hayırlı olsun erken haftalarda gebelik varsa zaten tarlusal işe yaramıyor diye biliyorum ben ama mutlaka doktora danışın yine de kullandığınızı bildirin
Papatyaa21 Sinemkaan25102022 kız çocuk doğacak bu nasıl çizgi 🤣🤣hayırlı olsun bu arada ama yinede kan testi verin onla kesinleşir