benimde bebeğim 14 aylık henüz 2 gündür yürüyor bağımsız. tabiki bunun icin acele etmememiz gerekiyor yürütmek icin zorlarsanız korkar ve yürümesi zaman alir kendi haline birakin. bir anda kendisi yürüyecek zaten görecekseniz. ben hiç üstüne gitmedim bi dönem kafaya taktım ama sonra baktım ki zorlamamak gerekiyormuş. yürüdüğünde çok yüksek sesli tepkiler vermeyin, endişeye kapilp korkabilir. beraber yanyana yürüyeceğiniz güzel günleriniz olsun.. 🌺