Arkadaşlar hipp organik kullanıyorum bebegım artık 120 içmesi lazım 6700 kilosu 2.ayımız bitti 6700:/ 56 yapıyorum doktorumda artık 120 alır dedi ama almıyor anca en fazla 90cc alıyor :/ sadece gece uyutken tam 120cc alıyor oda 1 yada 2 kere :/ acaba biberondan mı( avent kullanıyorum) yada mamayımı sevmıyor doğduğundan berı bu mamayı verıyorum. Ilk zamanlar60 yemesı gerekırken yıyordu 75 cıkarmam gerekırken onuda yıyordu anlamadm zaten yavas yavas artıyorum :/