Kurs taksitlendirme yapıyor, bir kaç kursla görüşüp fiyat bilgisi alırsanız daha iyi olur, her kurs farklı ücret veriyor çünkü. Kursa yazılırken kurs parası, Sınavlara girerken de sınav ücreti yatırıyorsunuz, sınavlarda başarılı olursanız son olarak nufusa harç yatırıp ehliyeti alıyorsunuz