Bebeğim ilk iki ay 1 kilo almıştıgeçen ay 500 bu ay da 500 gr aldı Bir ay önceki muayene de dr sık emzir beslenmene dikkat et dedi ama bu ay da ne kadar dikkat edersem almadı haftaya kontrolümüz var başına gelen var mı emzirıyorum nasıl kilo aldırabilirim ki