Buket57 27 Nisan aslında kızımın doğum günü bazı sebeplerden dolayı dün akşam kutladık gününde yine ufak bir kutlama yapıcaz tabiki,sizce pastamız nasıl olmuş🤗
Elsnazan Buket57 Ay Elisa kızımın adı da çok güzel olmuş iyiki doğmuş 🥰 27 Mayıs bizimki de 1 yaşında olcak Rabbim sağlık sıhhat versin inşallah 🙏 😍
Buket57 Ogulluana çok teşekkür ederim🌸 8 sene sonra kavuştuk her şeyin en güzeline layık kuzum benim 🥰 en güzelleri sizlerin olsun.
taa Çok güzel afiyet olsun ne kadara yaptırdınız. Ben gününde kutlamayı sevenlerdrnim . O yüzden siparişimizi verdik bekliyoruz 💜🥰 25 nisan kızımında .
Buket57 taa teşekkür ederim🌸 benim babam şehir dışından geldi dönmesi gerekiyordu gitmeden yapmak istedim görsün diye,biraz pahalı burda bir pastaneye yaptırdık canım. Yakınmış minnoşlarımızın doğum günü🥰
taa Buket57 evett iki gün büyük kızım 🥰 Fiyat sorma sebebim bende buna benzer pasta yaptrdum da siz kaça yaptırdınız merak ettim 🌼
taa Bu da bizim ki tabi kızımı adı yazacak 🥰 Elbiseniz nasıldı hediyelik yaptırdınız mı ben çok heycanlıyım 🥰
Buket57 taa hediyelik yaptırmadım canım çünkü çok kişiyi çağırmadım daha ufak kalabalıktan hemen sıkılabiliyor rahat olmak istedim açıkcası. Sizinde pastanız çok güzelmiş 🌸🥰 ilk yaşı olunca insan heyecanlı oluyor gerçekten,nice yaşlara inşallah.
Buket57 uykusuzanne__ çook teşekkür ederiz ablası🥰 herkesin evladıyla sağlıkla mutlu yıllara inşallah.
Buket57 taa 1700 tl yaptırdık biz 😊 olsun bir kere oluyor,ilk doğum günü anısı olarak kalsın istedik. Siz ne kadara yaptırdınız😊
hayalperest2310 taa bizim burda 2 buçuk dediler abartmıyorlar mı 🥲biz gurbetteyiz sonra ufak bir pasta alıp kutladık
taa Buket57 evett biz her ayını zaten pastalarla kutladık bu da son ayı ve ilk yaşı daha çok özendik 🥰 Elbşse pasta süsleme hediyelik derkrn baya büyük bişi olcak gibi 😍 Tek sıkıntı hafta içi iş saati oluyo akşama doğru olcak bakalım nası olcak 😂
taa Buket57 valla halası irtibat kurdu tam bilmiyorum 2000 fiyat vermiş ama indirim yapcakmı tanıdık diye en fazla 1500 iner 😍 Halası saolsun. Elbise pasta ondan 😂🌼
Buket57 taa olsun canım ertesi gün cumartesi zaten bişi olmaz 😊 ama çok kalabalık olmasa iyi olur çok çabuk sıkılıyorlar elbiseden filan hemen normale döndük biz resim çektikten sonra😃
Buket57 taa ohh ne güzel Allah razı olsun halasından 😊 zaten o civarda canım şu an bu pastalar işçilik olduğu için normal yani. Düz bi pasta bile olmuş 400 lira yani.
Buket57 Ececiiim teşekkür ederiz canım🥰 yok kendim yapmadım pastaneye siparişle yaptırdık ahh bacım bu bebeyle nasıl yapayım ben bunu 😃
taa Buket57 aaaaaa iyi hatırlattın yaaa benim hemen yedek süslü ama rahat kostümde ayarlamam lazım bak gene iş çıktı başıma 😂😂😂🙈🙈🙈🙈
Buket57 hayalperest2310 evet biraz fazla demişler ya 😞 tamam işçilik var pahalı ama 2 bini geçemez yani bence.
taa hayalperest2310 ksç kişilik içn bizimki 12 kişilik fiyatı evet abartıyorlar ama heryerde o fiyat yani ortalama kalite ve malzemeye göre . İlk yaş olmasa normal yaş pasta alırdım da ilkine özenelim dedik . Normal pastayı biz zzten 11 ay boyunca aldık kızıma kutladık 😂
hayalperest2310 Buket57 öyle dediler maalesef bizde bir bir buçuk derler sandık da uçuk en ucuzu buydu
Elsnazan Nacafa bu tarz pastalarda aşırı yüksek fiyat veriyolar abartısız bi tane şekilli Sordum 17 bin dedi şok oldum geçen gün 😂😂
Buket57 Nacafa işçilik fazla denildi yani,şu an bi düz pasta sorduk sıradan 400 500 olmuş zaten bunada paraya kıydık napalım ilk yaşımız nelere para vermiyoruz ki bu da böyle olsun☺️