7 gün önce doğum yaptım hamileyken bebeğimin kafası bacağıma baskı yapıyordu sağ bacağıma sağ kaşığım falan agrıyordu yuruyemiyordum doğum yaptım hala devam ediyor ağrısı oturup kalkarken zorlanıyorum yatarken o tarafa dönerken bile çok ağrı oluyor normal doğum yaptım sizce normal mi rahim ağrıyor galiba anlamadım bende ama sağ kasıgım ve bacak arası çok açıyor