Kızlar merhaba, oğlum 20 aylık bundan önceki aylarda anne baba mama anneanne diyordu zaten söylediği kelimeler bunlarla sınırlıydı ama artık hiç bir şekilde söylemiyor birden söylemez oldu. Biz yurtdışında yaşıyoruz genellikle evde ikimiz tekiz çok nadir tv izletirim, bol bol konuşuyor kitap okuyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı 😣 Dil konusunda o kadar tedirginim ki ne yapacağımı bilmiyorum 😣😣 İstediği her şeye ııı ıııııı diyip işaret ediyor,