aramzamzam ilk bebeğimde annemlerin 'bu çocuk aç' demesine inanmadim ve doktora götürdüm 1 hafta kilo takibi yaptik ve sonunda gram almadığını sütümün durmadığını anladim. Doktor tavsiyesi ile bebelac başladık be sıkıntı yaşamadık. Ikinci kızım doğdu. 1 ay sonra ayni ilk kizimdaki belirtileri vermeye başladı (yalanci emzigi somurmasi, meme mi emip emip bagirmalari, hicbir sıkıntısı yokken aglamasi) eşime git mama al gel dedim. Baslarda cay kaşığı ile verdim 2.5 aydan sonra kaşıkla verirken cok agliyordu meme mide unutmuyordu ama verdigim mamanin yarisi agzinda yarısi yerde ne yedigini bilmiyordum. Pazar gününden beri biberon veriyorum meme mi almiyor. Zaten sütüm doyurmuyordu gece emiyordu ondan da koptu.