Gizemalix1 ilk defa alıcaksan denemen lazım canım her bebek her mamaya aynı tepkiyi vermiyor maalesef ben memnunum 1 aydır kullanıyorum fiyat açısından yüksek biraz sma da alabilirsin dedi doktorum 2 kutu evolvia gelicek kampanyadan aldıklarım bitince sma denicem