vaveyla__ Bebeğim meme ucumu tam kavrayamıyor, kavrasa bile sürekli bırakıp geri tutmaya çalışıyor, 10 dk anca emiyor, alışır mı yoksa silikon meme ucu alsam mı ?
Merveio14 vaveyla__ Benmde Göğüs ucum yoktu silikon ile emzirmiştim ama bu seferde ona alıştı meme ucum çıktı ama yinede göğsümü almadı hep silikon isterdi, bende inat ettim göğsümü öyle böyle tutturdum Tavsiyem şırınga ucu ile Göğüs ucunu çekerek ucunu çıkartman yada göğsünü pompa ile sağ sağınca az da olsa çıkıyor ya o an hemen tuttur emdikçe ucu çıkıyor zaten Güle.güle büyütün zaman nasıl geçiyor anlamıyor insan, kızım yarın 1 yaşında 🥺
yarenf vaveyla__ silikon ile verme derim benim bebeğimde erken doğdu yinede emiyordu beni daha sonra silikon ile emzirdim 1 aydır alıştı normal olarak emmiyor
Melek34011 vaveyla__ çok çok zorda kalmadıkça silikon uç almayın bende silikonla emzirdim alıştı normal almadı memeyi dışarı çıkınca silikonu sürekli yanında taşımak zorundasın tak emzir çıkart temizle zahmetli oluyor süt sağma makinanız varsa onla arada sağım yapınca ucu çıkıyor ben öyle bıraktırdım bebeğime
D_deniz vaveyla__ kullan silikon uç lansinoh çok iyi tavsiye ederim. Sonra aniden kendisi bırakıyor zaten
yarenf Merveio14 benim oğlumda silikon ile emiyor alıştı emmiyor beni nasıl bıraktırdınız kaç ay silikon ile emdi son sorum gazı oluyormuydu silikondan dolayı
nebutantana30 yarenf benim bebeğim 1 yaşına giricek hala silikon uçla emiyor azalma gaz olmadı meme ucum yok şuanda da kendi istemiyor meme ucunu bende silikonla devam ediyorum bi olumsuz tarafını görmedim
zeyzey001 Ben 3 ay olana kadar silikon ile emzirdim daha sonrasında bıraktırdım şimdi hiç aramıyor bile ama tabi her bebek aynı değil belki sizin ki alışınca hep o şekilde emmek isteyebilir
yarenf zeyzey001 nasıl bıraktırdınız benim bebeğim erkek aşırı derecede gazı var silikondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum
Merveio14 vaveyla__ makas şeklinde tutma süt akışını yavaşlatırsın bebeğin emerken daha çok yorulur, C şeklinde tut
Aslan2103 yarenf benim arkadasim emzirme danismani tuttu sirf biraktiemak icin 1 buçuk ay ugrastilar ve birakti sonunda
birbeyazoglanbirkarakiz Ben 2 bebeğimi de birini 14 ay birini 8 ay silikon uç ile emzirdim ne meme reddi oldu, ne sütüm azaldı ne de başka olumsuz bir şey. İkisini de kendim kestim memeden silikon uç ile alakası yok. Ama ben ille de silikon kullanmak istemiyorum diyorsanız göğüs ucu çıkartıcı minik pompalar var bende vardı mesela onunla göğüs ucunu çıkartıp emzirebilirsiniz.
Merveio14 birbeyazoglanbirkarakiz ne güzel siz sorunsuz geçirmişsiniz silikon uç davasono 😆😆 ama her bebek aynı değil malesef, benmde farklı ilerlemişti o sürç
birbeyazoglanbirkarakiz Merveio14 Evet her bebek aynı değil maalesef olumsuz şeyler yaşayan kişiler de var 🥺
elalaz10 @"senaduruu bence al kullan bende aynı şeyi yaptım şuan emiyor memeyi sadece şiş olunca biberon veriyorum
Ali_atlasinannesi vaveyla__ ilk zamanlar sağ göğsümün ucu çıkmadı bende de bebek ememiyordu bir hafta silikon göğüs ucu kullandım sonra ucu çıktı gece bebeğim uyurken uyku sersemi silikonu çıkartıp verdim emdi sonra da hiç kullanmadım
Milaa07 vaveyla__ 5 ay silikonla emzirdim ara ara denedim tutmuyordu kendi göğsümü sonra kendiliğinden istemedi 5. Ayda
goney vaveyla__ hiç yılmadan devam edin. Silikon ucu bırakmak çok zor oluyor. Sağlık ocağına gidip hemşirelerden destek alabilirsiniz.