Yasemin158 aynen öyle bexseroya 1 yaş altı başlarsanız 3 doz, nimenrix 1 yaş üstü başlarsanız tek doz oluyor. Erken başlamanın avantajı , daha erken korumaya başlaması oluyor ama erken oldukça da doz sayısı fazla oluyor. Yani doz sayısı başladığınız aya göre ayarlanıyor. Ama iki aşı için farklı zamanlarda farklı doz ayarlaması yapılır. Tam koruma için ikisinin de yapılması gerekiyor. Yani ikisine de aynı anda başlamak zorunda değilsiniz. Sadece koruması geç başlamış olur.