Merhabalar bebeğim 3780 doğdu 1 haftada 4000 kilo oldu, sarılık olmadı çok şükür. Son 2 gündür sürekli uyanıyor geceleri hiç uyumuyor ve emmek istiyor. Hep emdiği için göğüslerimde süt kalmıyor kızıyor ve meme ile kavga ediyor. Hep ağlıyor. eşim bebek aç o yüzden uyumıyor hep ağzı meme arıyor dedi,
bu arada gündüz emzirdikten sonra sağım yaptığımda 2 göğsümden 60 cl çıkıyor bazen 40 civarı. Az önce sağdığım sütlerden 100 cl verdim fazla gelir sandım ama hepsini içti ve şuan uyuyor. Sağmadığım zaman sütüm yetiyor aslında artsın diye sağıyorum ama bu sefer bebeğe yetmiyor. İştahlı bir bebek boğa burcu erkek :) günde 4-5 lt su içiyorum bu arada. Sürekli emdiği için mememde süt kalmaması ve uyumaması konusunda için tavsileriniz var mı , her türlü önerye açığım. Mama vermek istemiyorum, eşim gece uyumadan uykuluk az verelim diyor, ama ben istemiyorum.