Kızlar 5 gündür hastanede yatıyoruz oglumun lenf bezleri şişmiş ve crpsi yüksekti. Bugün doktora nezaman taburcu oluruz diye sordum oda çıkmayan bi kaç sonucunuz var ona göre sizi hematolojiye gönderebiliriz dedi. Bu nedemek? Bu durumu yaşayan oldumu çok moralim bozuk sanki kötü birşey çıkcakmıs gibi 🥹