Ozgebegum Kızım 18 aylık olmak üzere ayakkabı numarası 21 şuanda arkasında hiç boşluk yok yani serçe parmağım girmiyor önden biraz boşluk var sizce artık küçülmüş mü yoksa tam mı oluyor emin olamadım. Siz nasıl tercih ediyorsunuz numarasını
Kumpr Ozgebegum ayakları büyümüş. Bende geçen ayakkabı aldım çocuklara 23 aylıklar kızım 22 oğlum 23 giyiyordu ikisine de 24 numara deneyerek aldım gayet iyi oldu
Deletedmom_98 Ozgebegum Bir vicco mağazasına giderseniz bu konuda yardımcı oluyorlar. Ama orada dedikleri şey biraz boşluk olması gerekiyor.