zzeeyynno 16 günlük bebeğimin yanakları ve çenesinden küçük küçük isilik benzeri sivilceler oluştu . Aynı durumda olan var mı ? Neden olduğunu bilen var mı ? İlk çocuğumda hiç olmamıştı . Ne yapmam lazım bilmiyorum .
DevosMom zzeeyynno yenidoğan döneminde yüzde sivilceler normal. Hele ki öpüyorsanız daha çok çıkıyor. Biz 2 aylık olduk hala vardı yüzümüzde en son atopik cilt dediler. Yüzüne falan ne kullanıyorsunuz?
gurbetcimami zzeeyynno benim iki çocuğum da da oldu dr. Annedeki hormonlar bebeğe de gittiği için oluyor demişti baya uzun süre düzelmiyor sadece nemlendirici sürüyorduk çok kuruyup kabuk kabuk olunca
zzeeyynno fatmaglll birşeyler yapıyor musunuz ? Bizim bi 3 , 4 gündür var ne yapacağımı bilemedim . Doktor kontrolümüze de var daha
zzeeyynno DevosMom mustelanın yenidoğan şampuanı ile yıkıyorum normalde başka bişi kullanmıyorum . Ama 4 yaşındaki kızım gelip gidip öpüyor kardeşini
ardilbaydar Bizde de var. 10 gunlukken basladi, 1 aylık hala var. Dr bi krem verdi, onu kullanıyoruz ama ise yaramadi :/
DevosMom zzeeyynno mustelanın yenidoğan içeriği temiz değilmiş. Bize ya bioderma alacaksınız ya da mustela stelatopia serisini alacaksınız cildi tahriş etmeyecek en iyi gelecek seriler bunlar dedi doktorumuz. Biz bioderma abcderm ve atoterm kullanıyoruz yüzünde hiç bir şey kalmadı sürekli nemlendiriyoruz tabii günde 2 kere falan. Biliyorum zor ama öpmemesini anlatın bence. Yüzü çok hassas o yüzden tahriş oluyormuş. Babası falan sakallıysa ve gelip öpüyorsa o da yapar