biseymoms Merhabalar 🌸 Bebeğim 3 aylık emzirdikten sonra gazı çıkıyor peşine az da olsa kusuyor bazen direk sür bazen süt kesiği şeklinde sizde de oluyor mu?
Merveio14 biseymoms Alttan gazını çıkaramayınca ıkınınca Üstten çıkarıyor kusarak. Fazlasını da çıkarır Foşur foşur kusmadığı sürece korkma ama öyle kurarsa o reflü oluyor Reflünün bir çok sebebi var meme reddi huysuzluk sürekli ağlama ıkınma vs vs Takip etmelisin