Kızlar yeni ankastre aldım ama aspiratörüm çekmiyor sadece sesim var çok çekiyormuş gibi bir de yüksek sesi var ama hiç çekmiyor ne yapmalıyım servisi mi çağıracağım yoksa bunlar böyle mi oluyor internetten baktım genelde böyleymiş fazla çekmiyormuş sizinkiler de mi öyle hiçbir arıza yok sıkıntı yok sıfır daha hortumu falan da oynatıyor ama çekimi az