Kızlar birde benim saçlarımın da yapısı çok değişti doğumdan sonra her zaman kullandığım şampuan gelmiyor sürekli kaşınıyor kapkalın saçlarım inceldi ve dökülüyor onun dışında vücudumun değişik yerlerinde sivilceler çıkmaya başladı sanki doğumdan sonra başka birinin vücudunu nakil ettiler bana😅 hiç olmadık reaksiyonlar gösteriyor vücudum bu da normal mi ? Ayrı bir post açmak istemedim