Kızlar kızım 6,5 aylık anne sütü alıyor ek gıda da seçenekler kısıtlı çünkü besin alerjisi var. Sorun şu ki kızım şu an 9,5 kg başlarda doktoruna soruyordum anne sütü olduğu için sorun olmaz diyordu 4. Aydan sonra düzelir vs ama kızım hala her ay bir kilo almaya devam ediyor şimdi Ankara da annemlerdeyim haftaya döbünce doktorumuza danışacağım ama tecrübeli annelere sormak istedim sizin deneyiminiz nedir veya benzer durumda olanlar var mı? Persentili 97 çıktı endişeliyim.