defnes32 Galiba anksiyete hastasıyım. Siz neler yaşadınız doktora gitmeye nasıl karar verdiniz tedavi yöntemi ne oldu eşinizin bu duruma tepkisi nasıl oldu bunlar hakkında bana yardımcı olabilir misiniz
meyra9 defnes32 ben hep en kötüyü düşünüyorum. Herşey güzelken bir anda bilet olacak çok kötü şeyler olacak diyorum. Mesela bi rüya görüyorum anlamına bakıyorum iyi değil ya günlerce düşünüyorum onu, çok zor. Bende panik atak da var ikisi aynı anda geliyor mesela ağlamaktan mahvoluyorum. İnşallah yoktur Allah düşmanıma vermesin
Deletedmom_108 defnes32 3 sene psikoloğa gittim bir süre ilaç kullandım. Küçükken yaşadığım travmalar vardı büyüyünce acı acı çıktı benden yaşam kalitem çok düştü terapi sonrası güzeldi ama kalıcı çözüm bulamadım hala şöyle diyeyim belli bir aşama katettim ama çözüme ulaşamadım.
defnes32 Sudee00 Elayberosmom Yani sürekli depresif ruh hali sebepsiz mutsuzluk keyifsizlik bir ara kötü düşüncelerde vardı ama artık yok. Yani canım birşey yapmak istemiyor hevesim yok
Yusram_33 Belirtileri kalbin hızlı atması nefesin kesiliyomus gibi hissetmen . Boguluyomus gibi hissetmen sürekli endişe halinde olman daha da varda saymim
defnes32 Yusram_33 fiziksel belirtiler yokta halsizlik dışında bendede endişe hali var yani bir boşluktayım bende isim veremiyorum
Dondurmalikahve defnes32 Sizdeki sadece depresyon da olabilir enes’e bir psikiyatriste gidip yardım almanız
klnkaysnr Sürekli endişe halinde olursun, nabzın hep yüksektir,hep kötüyü düşünürsün,evden çıkmak istemezsin.
defnes32 klnkaysnr her an mı böyle olunur bende hiç bişey yapmak istemiyorum yataktan kalkmak istemiyorum
defnes32 meyra9 3 sene önce bende en ağır şekilde yaşadım dört sene devam ama nasıl artık anlatılmaz okb ye dönüştü hiç bir kimse bilmiyordu çocuğuma hamileyken azalarak tamamen bitti şu ara tekrar anksiyete şeklinde başladı üç sene cenneti yaşadım ama yine oldu
defnes32 meyra9 mesela sürekli mi bu haldesin yoksa gelip gider mi ben şöyleyim bir hafta harikayım bir hafta batık
defnes32 Deletedmom_108 yani psikoloğa gitmeye iten şey neydi seni. Eşin bu süreçte yanında oldu mu ben eşime daha söylemedim bile böyle şeyler oluyor bana diye
Deletedmom_108 defnes32 Biz nişanlıydık o zamanlar 3 sene boyunca beni götürdü getirdi hep yanımda olduğunu hissettirdi gerçekten hakkını ödeyemem. Ama ben hala beni kimse anlamıyormuş gibi hissediyorum nedense. Aynı acılardan geçmek gerekiyor galiba. Ben kafada kurma, her şeyin en kötüsünü düşünme ve düşündüklerim gerçekmiş gibi ağlardım. Mesela hep annemin öleceğini düşünürdüm(Allah uzun ömür versin) kafamda ona bir cenaze töreni düzenleyip deli gibi ağlardım yaşardım sanki o anları öyle manyakça. Bir süre sonra çarpıntım olmaya başladı panik atakta eklendi bunlara. Terapinin bayağı faydasını gördüm ama şimdi çocuğum oldu yine başladı benim kafada kurma sanatı eskisi gibi değil gerçi biraz kontrol edebiliyorum kendimi ama gidişata göre tekrar psikoloğa gidebilirim.
meyra9 defnes32 gelip gidiyor benimde canım. Bi gün iyi hissediyorum kafaya takmıyorum her şey güzel olacak diyorum. Ertesi gün dünyam başına yıkılmış gibi hissediyorum. Sonra eşimden Allah razı olsun çok destek oluyor bana bu konuda konuşuyoruz onunla falan derken aslında düşündüğüm şeylerin o kadar da büyük felaket olmadığını anlıyorum be sakinleşiyorum.
defnes32 birannebircocukk anlamıyor valla mesela bazen baya kötü oluyorum ya ben çok güzel saklıyorum yada anlamıyor
birannebircocukk defnes32 yıllar once yani bekarken falan kullanmadıgım anti depressn kalmadı cok evhamlıyım sureklı kaygılıyım aşamıyorum simdi bebegim 14 gunluk sütlüyüz bu sürece alısmaya calısmak için odaklıyım ama hep huzursuzum nasıl anlatılır bilmiyorum ki valla yoruldum..