Merveplnc ben humana kullanıyorum arkadaşım sma benim çocuğumun kilosu ondan çok önde ve o çocuk bizden 20 gün büyük o ona bakmıyor çocuktan çocuğa fark ediyor ayrıca sma kabızlık yaptı humana da hiç kaka ve gaz sorunu yaşamadık sizde deneyerek görün derim