Merhba arkadaşlar benim bebeğim ilk doğduğunda sütüm gelmediği için mama aldık onla besledik bir süre meme mama şeklinde daha sonra sütüm yetiyor düşüncesiyle baya vermedim mam yarısında kaldı sonra çok önemli bı isim olduğu için eşimle dışarı çıktık sonra kayınvalideme bıraktım çocuğu iki aylıktı o kalan mamayı verdim ondan sonra çocuk kaka hafta bı 10 günde bı yapmaya başladı şuan 3 ay 15 günlük hala kakasını geç yapıyor o mamayı da 70 ml falan icimis çok içmemiş ama 4 hafta içinde tüketilmesi gerekiyormuş korkuyorum o problem çıkardı çocuğa sanırım ne yapmam lazım daha dün farkına vardım üzerindeki yazıyı okudum