Gzdeeee 15 aylık kızım normalde tam basıp güzel yürürken bir kaç gündür tam bastıktan sonra parmak ucunda yürüyo sonra tam basıyo böyle böyle ikisinide yapmaya başladı. Basına gelen varmı neden olur acaba