Bir kedimiz var evimizde, bebeğimin gözünde de biraz kalın bir tüy var. 1 haftadır çıkaramadık. Normal tüy gibi olmadığı için endişeliyim. Kedimizin kılı olduğuna da emin gibiyim. Serum fizyoloji ve anne sütü ile çıkarmaya çalıştık ama gelip gelip gidiyor. Başına böyle bir şey gelen var mı? Zararı olur mu? Ona bakarken de bir göz bebeğinin diğeri ile aynı büyüklükte büyümediğini gördüm. İyice anksiyetem tuttu, bilgisi olan?