Bebeğim 68 günlük doğduğundan beri meme mama şeklinde ilerliyorduk ama 40 günlükken meme reddi yaşadık ne yaptıysam dönmedi zaten sütümde azdı bende sağıp vermeye başladım ilk zamanlar 2 haftada bir kez kabız oluyordu sonra geçiyordu ama son 1 aydır tuvaletini asla kendisi yapamıyor 5 doktora gittim hepsinde özele götürdüm ki en iyi şekilde bakılsın profesör olan günlük gliserinli fitil ver dedi bağırsak tembelliği olursa dedim içinde kalmasından iyidir dedi çocuğum sadece fitille yapıyor her mamasına zeytinyağı koyuyorum ama hala kakası taş gibi gittiğim diğer doktor A kan grubu bağırsak gelişimi geç tamamlanır ilk 3 ay kabızlık olur dedi bir diğeri başka mamaya geçelim dedi doğduğundan bu yana Sma kullandım sonra doktorun tavsiyesiyle hipp combotik kullandım ama fayda etmedi sonra tekrar bebelac gold kullandım yok hala taş gibi günlük fitil versemde çocuğum keçi pisliği yapıyor kakada 1 kez kan gördüm sürekli mukuslu kakası bugünde evolvia Rp1 kullandım ama asla gönlüyle içmedi zor içirdim mamayı başına böyle birşey gelen var mi çok kafama takılıyor ikinci bebeğim ilk oğlumda hiç böyle bir sıkıntı yaşamadım ama bunda tuvaletini uyaransız yapamayışı içimi kemiriyor tekrar başka bir doktor buldum bayramdan sonra ona götüreceğim gidip gidip sonuç alamamak yordu beni