Yegino 4ay 7günlük kızım biz de öyleyiz öpüyorum oynuyorum kokluyorum gülüşmeler derkennn bir de bakıyorum akşam olmuş😄 sonra etrafı toparlıyorum,2-3günde bir maksimum evi süpürüp siliyorum bazen her gün ama eskisi gibi uzuun uzun olmuyor maalesef.Kızım uyurken hallediyorum,bazen ben de uyuyorum ama işler aksıyor tabi bu zamanlar geri gelmiyor amaan iş yapılıyor bir şekilde😊😊