Geceden beridir böyleyiz. Başıma ilk defa bu şekilde geliyor. Nedir bu anlamıyorum. ayaklarına ellerine baksak çocuğu kat kat giydiririm. Ama bedeni kafası ateş içerisinde. İlaç verdim 37.8 geçmedi. Ağzında 8 tane dişi var diş dönemimiz hiç böyle geçmemişti. Nedir bu anlam veremiyorum diş mi gene yoksa başka birşey mi ? 38.5 görmeden de hastaneye gitmek istemiyorum. Uykusunda ağlıyor ve sadece yüz üstü uyuyor oda bacaklarını emekleme şekline getirip uyuyor. Sadece zıbınla yatırdım korkuma üstüne ince bir battaniye örttüm başka ne önerirsiniz başına gelen var mı ?