Berasya kendi bıraktı. Tek yaptığım onu emerken gördüğümde 8 9 aylıkken onunla oynayıp kendisi parmağını ağzından çekmesini sağlamakti mesela onun öncesinde oyun oynamayı henüz algılamıyor olduğu için son derece istikrarlı emerdi parmağını. Hiç elini kendim çekmedim hiç uyarmadim emmek istiyorsa emmesine müsade ettim 14 aydan sonra da dediğim gibi bir daha hiç emmedi