Kızlae bebeğimin vücudunda önce bacaklarında başldı şimd ellerinin üstünde de olmuş. Hani tüyler diken diken olur ya öyle bi pütürlük var. Karnında boynunda isilik oldu onu anlıyorum ama bu neyin kabarıklığı? Napıcam bilmiyorum, çok kaka yaptığında poposunu lavaboda yıkıyoruz o zaman da dalin bebek sabunu kullanıyorum ondan olmuş olabilir mi? Bikaç kere de ellerini sabunlamıştım :(