16 aylık bir oğlum var ve birkaç gündür dudak çevresi kuruluğum var, arada olur geçer yine öyle sandım. Ama bu sefer uçuğa döndü bu süreçte hem öptüm hem şişemden su verdim. Nasıl yaptım böyle bir şeyi şu an kendime inanamıyorum. Şimdi yangısı başladı çok korkuyorum, var mı başına böyle bir şey gelen?