Ryhnbsr Bebeğim 3. Ayını doldurdu gece uykusundan emmeye kalkmasına gerek var mı kızlarr yada kaç saatte bir kalkmalı
elfyns Ryhnbsr ben 50 günlük olduğundan beri gece kaldırmıyorum doktor kaldırma uyusun kendi acıkınca uyanır zaten dedi hemde gece gündüz kavramı için uyuması lazım dedi 12 gibi uyuyor zaten gece 4 e kadar falan kendi uyanıyor sonra
ekimkizi_ Sanirim bu durum bebeğin kilo almasiyla ilgili benim bebeğim de haftaya 3.ayina girecek geceleri o istedikçe besliyorum yaklaşık 1 aydir derin uykuda gerekli büyüme hormonu için hem de gece öğünü olmasin alışmasin istiyorum.
ferahmete Benim oğlum bitirdi ayını ben o kalkmadikca vermedim vallahi tabi kilosu da normal çünkü uyandırdım zaman geri uyumakta zorlanıyordu. Dr uyandırma demişti.