Benim kızım 15 aylık iştahsı yerinde olan bi çoçuktu kaç hafta önce arka dişlerini çıkardı baya hastalandı zorlandı arka dişi çıkarttığından beli hiç birşey yemiyor iştahsı kesildi iştah şurubu mu alsam diye düşündüm belki iştahı tekrar yerine gelir. Napıcam bilmiyorum yemiyor diye çok kafama takıyorum sizce düzelir mi eski yemesi yerine gelir mi böyle bi durumu yaşayanlar var mı