Merhaba arkadaşlar;
Bir ayda 3 kere antibiyotik kullanmak ne kadar doğru sizce..
İyileşiyor bir hafta iyi kalıyor sonra tekrar bi ateş bi öksürük tak yine antibiyotik yazıyor doktorlar artık ellerim titriyor verirken.. alerjik bir bünyesi var ama alerji şurubu bağışıklık yaptı sanırım ya da alerji ateş yapmaz dedikleri için devamlı enfeksiyon kapıyor bilmiyorum ama bizim çocuk da öyle büyüdü vs gibi sıkıntı olmaz gibi yorumlar okumak için yazıyorum çünkü çok yıprandım endişe ve çaresizlik çok yordu 🥹