Mrba kızlar benim bi arkadaşımın kızı var da benim sormami istedi. Bebegi şimdi iki buçuk aylık ve doğduğundan beri boğazından ses geliyor nefes alıp verirken doktor 1 yaşına kadar geçer demiş ve hiç gelişmiyor çok zayıf bebegi 3 kilo 400 dogmus ve simdi ise 4 buçuk kilo sürekli kusuyormus arkadaşımda çok kafasına takıyor acaba aranızda başına gelen varmi veya önerebileceğiniz bisey yani geçer mi acaba bu boğazdaki ses ve sesten dolayı mı bebek gelişmiyor bana sormami istedi yardımcı olursanız sevinirim hayırlı geceler 😊☺️