Kızlar kızım 47 günlük ne olduysa akşam 7den sınra başladi uyuyodu uyandı emzirmeye çalıştım biraz emdi sonra istememeye. Başladı azcık uyudu sonra tekrar kalktı emzirmeye çalıştım azcık emdi ve ağlamaya başladı. Asla da susmuyor. 😫 gazı varmış gibi ıkınma sesi yok. Meme reddi mi yaşıyorum onu da anlamadım. Şu an kaç saattir beşik sallıyoruz. Acaba sütüm mü yetmiyor diye mama hazırladım. Onda da 40 cc falan içti sonra yine ağlamaya başladı bağıra bağıra