nisavera ay bebek doymuyor olabilir yazanları görünce yazmak istedim. 5 ay 5 güniüğüz nerdeyse gece 2-3ten sonra saat başı uyanıp emmek istiyor son 2 haftadır. Sütü bol biriyim, kilo alımı ayına göre üst seviyeden ilerliyor vs vs. Ama işte bebekleri anlayamıyoruz. Bazen ağrısı olunca, bazen korkunca, basen de sırf anneyi hissetmek için emmek istiyorlar. Bazen geceleri mama mı versem acaba perileri gelmiyor değil, ayakta duracak hali kalmıyor insanın. Ama sonra bu kadar sütüm varken sırf kendi rahatım için mama vermek bebeğe haksızlık gibi geldiği için vazgeçiyorum.
Dipnot, mamaya karşı değilim. Doğduğu zaman 1 ay 800 grlık mamayı tükettik. O dönemde 5 saat bile kesintisiz uyuduğu olmuştu ama şimdi hayal oldu o uyku süreleri 😂😂