ikievlat Temmuz ayında hamile kalmıştım Nisan ayında doğum yapmıştım. Yani hamileliğin başları yaza, sonları kışa denk gelmişti o yüzden çok iyi olmuştu. Bebiş Nisanda doğunca da havalarda çok sıcak olmuyor sürekli emzirmekten terleme derdi de olmuyor ve yaza da toparlamış oluyor 😄