Konuyla belki biraz alakasız olacak ama 🙄bileğisin olan yardımcı olur mu bilmem bende saçımı boyatmak istiyorum diplerine boyamıycam baklaya alarjim var kanımı sulandırıp zehirliyor(favizm hastalığı)çok dibe girmeden boyasam bi sakıncası olur mu acaba ??