Streptekok evet çorap olmalı. Eller ayaklar vücudun uç noktaları olduğu için ısıları daha düşüktür. Ateşliyken de çorabını çıkardığımızda daha da serinler ve vücut serin yerleri ısıtmaya çalışır. Ateşte mantık şudur; sıcak yerleri soğut, soğuk yerleri ısıt.