Hanimlar buraya kac kez cocugum konusmuyor diye yazmistim. Komut aliyor herseyi anliyor ama bi turlu konusmuyordu. Iki yasindayken sadece kelimeler var ikili cumle yoktu. Tv sifir degildi kisa sureli egitici sarki vs bakiyordu ama 3 ay falan sifirladim . Cocuk dr u 2,5 yasa kadar konusmazsa dil terapisti demisti. Neyse ki 2,5 yasta ikili cumleleri az cok kurmaya basladi. Anne ver, anne tut, baba su gibi. Sonra bi anda hizlandi. Simdi 3 yasina 1 ay var. Ve cok sukur konusuyor. Yani hala buyuk insan gibi konusmasi yok ama 4 lu besli cumleler , rahat kuruyor. Kitaplarini okadar cok okumusuz ki kendisi ezbere okuyor. Sarkilar soyluyor. Yani zamani varmis gercekten onu anladim. Bunu da buraya umut postu olsun diye yazdim. Cunku cok kafama takmistim.