Öncelikle Merhaba kızlar Bebeğim 33 haftalık prematüre doğdu 1 hafta sonra 1 yaşına girecek 9500 kğ civarında ve ben 2 aylık hamileyim ve 54 kiloyum yeterli beslenmiyorum hem karnımda ki bebek hemde oğlum için sütten kesmek zorunda kaldım oğlum emzik biberon hiçbirşey kullanmadı şimdiye kadar sallamadıkta mama vs kullanmadım ama 5.aydan beri ek gıda alıyor ve hiçbir öğününü atlamıyorum etini yumurtasını yoğurdunu hergün veriyorum ama oğlum memede uyumaya alışık olduğu için uyuturken çok zorlanıyorum fikirlerinize ihtiyacım var lütfen yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkürler 🙏