iyi akşamlar benim çocuğum 5.ayın 17 sinde 2 yaşına giriyor bende 6.ayın 11 12 si gibi uçağa binmeyi düşünüyorum ücret ne kadar alınır çocuk yolcuyu yapsar mı yani 25. Ayına girmemiş oluyor bilgisi olan varsa yazabilir mi daha önce hiç binmedim ve şuan alsam o zaman ekstra o zaman ücret ödemek zorund kalır mıyım